AVM’lerde sürdürülebilirliği nasıl sağlıyorsunuz?
Sürdürülebilir bir marka olmanın bir çok sorumluluğu vardır. Kar etmenin ve verimli çalışmanın yanı sıra ; toplumsal ve sosyal bir marka olmayı da gerektirmektedir. Dolayısıyla çevre ve toplum ile bütünleşen , sosyal etkileşimleri dikkate alan , yarının ihtiyaçlarını bugünden tespit eden , öncü ve öngörülü bir hizmet anlayışı ile sürdürülebilirliği sağlamaktayız. AVM’ler hem alışveriş, hem sosyal aktivite gibi bir çok hizmeti barındıran işletmeler olduğu için ; DRY CLEAN EXPRESS olarak böylesine bütüncül bir alanda marka değerimizi tüketicilere / nihaii kullanıcılara sürdürülebilirlik temellerine göre sunarak vermekteyiz.
· Hizmet kalitesi açısından farklılıklarınızın neler olduğunu düşünüyorsunuz?
Hizmet kalitesi olarak ; Müşterileri ve rakiplerini tarafından takdir edilen bir marka olan DRY CLEAN EXPRESS ; bu farkını Tüketicileri Koruma Derneği’nin 2011-2012-2013-2014 yıllarında üst üste verdiği ödüller ile taçlandırmış bulunmaktadır. Ücretsiz servis hattı , hızlı teslimat, uzman kadro ve ileri teknoloji olan organik kuru temizleme sistemleri ile sektöründe lider konuma gelmiştir. Öncü, sorumlu ve sürekli geliştirilen hizmetler sunuyor olmak , bizi rakiplerimizden ayıran en temel ilkelerimizdir.
· Hizmet kalitenizi arttırmak için gerçekleştirmiş olduğunuz çalışmalar nelerdir?
Gelişen teknoloji ile birlikte ; hizmet kalitemiz de her geçen gün artmaktadır. Özellikle son zamanlarda ; organik kuru temizleme teknolojisini kullanmaya başlayan DRY CLEAN EXPRESS , çevre ve insan dostu olan bu temizleme sistemi ile, hizmet kalitesini yükseltmiştir. Hizmet kalitemizi yükseltmek için teknolojik gelişmeleri takip etmenin yanı sıra ; mevcut şubelerin denetimi de standardı yakalamamızda çok önemli bir çalışmadır. Şube-Müşteri iletişimi bir çok dinamiği barındıran bir ilişkidir. Sorunların hızlı çözülmesi, müşterilerin doğru bilgilendirilmesi için eğitimli ve tecrübeli personel ile hizmet verilmesi kalite standardımızın arttırmanın gerekliliklerindendir.
· Sektördeki yeni ürünleri takip etmek ve bunları kullanmak sizce hizmet kalitesini ve sürdürülebilirliği nasıl etkiliyor?
Sektörde olan bütün gelişmeleri takip etmek ; hizmet standardını yükseltmede stratejik bir adımdır. Sürdürülebilir bir marka olmanın yolu da hizmet kalitesini yükseltmekten geçtiği için ; bu iki kavram birbiri ile paralel düşünülmelidir. Sosyal etkileşimlerin, trendlerin, alışkanlıkların , teknolojinin, popülerite ögelerinin sürekli değişmesi sebebiyle çağın gereklerini hizmetlerimize entegre ederek geliştirmek ,kalıcı ve sürdürülebilir marka olmanın şartı haline gelmiştir.